jag har gått för långt, kan inte sluta gå

beck var sämst idag så var tvungen att sluta titta. är så himla rastlös så skulle kunna gå ut och springa precis här och nu, ne kanske inte men typ. något som stör mig otroligt mycket är att min egna data inte vill fungera så att jag kan lägga in daniels album på min ipod. det stör mig väldigt mycket.
men kan fortfarande inte sätta fingret på vilken låt jag tycker bäst om i hans album, min röst faller på svart, lilla lady eller gryningspyromanen.. men vet inte, vilken tycker ni?

glömde även säga förut att jag har haft en mycket bra dag med dem två bästa personerna som finns i min tillvaro, trots min panik om kläder, men dom tycker om mig ändå. mina vänner e one of a kind så att säga. som jag, typ.




perfekt

Kommentarer
Postat av: Wenkblog7133

Very interesting site --- quite informative

2011-04-28 @ 19:14:30
URL: http://wenkblog7133.blog366.com

lägg en fet

namn:
kom ihåg mig

bloggadress:

skiv tills du får kramp:

tack för den