free fallin' fallin'

jag är så sjuuuuuuukt trött, det måste vara något fel. jag är så trött så att det känns som att jag har feber eller är hur sjuk som helst. shut, kom på mig själv i soffan att jag inte ens orkade röra mina armar när jag ville, dom bara hängde där. så jobbigt. inte för att ni bryr er men så har jag det iaf.

ikväll är de något möte vet inte vad. men efter det ska frida och jag sova i min mormors lägenhe(hon e i spanien), hon ska klippa mig och färga mina ögonbryn. sen ska vi köpa med kebab från billy boy och titta på paradise. bättre kan de inte bli för tillfället. ciao

köp de här
 70kr. st. 36 använd någongång
   100 kr. st.37 använda en gång

Kommentarer
Postat av: Hanna wallgreen

Skit fin tröja!!

2010-11-20 @ 19:12:55
Postat av: Anonym

tack:) köp den. haha :)

2010-11-22 @ 13:51:40
URL: http://kkjellberg.blogg.se/

lägg en fet

namn:
kom ihåg mig

bloggadress:

skiv tills du får kramp:

tack för den