är det såhär det känns att va lycklig, de e inga problem

sitter i huset i spanien och njuter efter en lång dag på stranden! ska göra oss klara för kvällen och äta och lite sånt. sen blir det natt marknad i torrevieja. igår vart de shopping och tro de eller ej frida jag köpte bara två saker! jag köpte en jacka i spanien (?) hahaha alltså jag dör för den bokstavligen. jag är helt kär! det är en tunn jacka som är militär grön och med stor päls! gaash jag e såld! sen en nice blus som var svart med guldiga knappar!  båda grejerna från zara. efter dem sakerna fick ekonomin säga ifrån. men men nu ska jag chiiilllllaaaa
ciao


Kommentarer
Postat av: Moa Renman

åh, jag har tittat på den jackan och man dör lite för den. asfin är den, om det är den!

2010-11-04 @ 00:08:47
URL: http://moamathilda.blogg.se/
Postat av: frida

vad duktig du är hanna! :) men jag saknar dig. kom hem nu! du ska få se mitt rum som är helt omgjort och allt......<3

2010-11-04 @ 15:47:39
URL: http://fridamatildajosefine.blogg.se/

lägg en fet

namn:
kom ihåg mig

bloggadress:

skiv tills du får kramp:

tack för den