allting har förändrats

men du finns kvar..

Det var så länge sen
Men det finns där än
Så passionen vi kännde kommer alltid igen
Har ett hjärta utan rynkor
När du slår din takt
Och drömmar i mitt liv har jag aldrig förlagt
Aldrig nått fram så jag älskar på avstånd
Nu är de mitt tåg och dax för avgång
Stiga på eller tveka en minut
För att allt som flyger upp måste landa tillslut
Kan inte titta tillbaks trotts min vilja är stark
Vi vandrar iväg utan vidröra mark

Varje gång är som den första gång vi sågs
Även om det är över nu
Allting har förändratas
Men du finns kvar
Allt var svävande men nu så ser ja klart

Mina minnen höll mig uppe varje dag
Du är som att andas för
Jag gav aldrig upp dig när du försvann
Långa dagar blev till nätter sen till år

nu ska jag somna till veronicas ljuva stämma
godnatt.
p.s glöm inte lyssna på eminems nya låt - not afraid.. grym



Kommentarer
Postat av: Eminem

Låten är grym som sagt ;)

2010-05-25 @ 23:34:15

lägg en fet

namn:
kom ihåg mig

bloggadress:

skiv tills du får kramp:

tack för den