I KEEP IT UP LIKE A LOVESICK CRACK-HEAD

cause youre love youre love youre love is me drug...
tjoooo breeeeeeee, skön dag i mjukis och sådär. fika med mina tjejer efter skolan! mysigt värre, mindre mysigt att bög frida ska till idre över helgen, fuck u. jag har lyckats att skaffa mig en ig varning i matte b nu, bra jobbat hannaK, men o andra sidan så har halva klassen gjort de så jag e inte ensam som sist i alla fall! mamma bad mig nyss att gå och bujja some choklad och det gjorde jag såklart, om jag också fick något så min dipp står o kyler ner sig och sour cream onion påsen står halv öppen, snart redo med andra ord! nu ska jag rensa min gardde får se om de kommer lite kläder, köp vafan ska ändå på loppis annars. så crack o bottle

Kommentarer

lägg en fet

namn:
kom ihåg mig

bloggadress:

skiv tills du får kramp:

tack för den