HELT MAD NU BRUR

vet inte vad jag ska ta mig till, mensen tar över och det är inte ens kul. det som är konstigt är att jag hade så mycket i huvet o hjärtat innan ja sätter mig här o skriver men nu fan äre tomt. jag hatar.. okej en lista

  • äckliga luder
  • par i min ålder som e gifta, ta inte åt dig linda menar inte dig just nu, bara en fjärde del
  • skolan
  • mattematik, vad e de ens?
  • strumpor
  • att paradise inte var idag
  • att jag fick ugnspannkaka
  • att inte nån hör av sig
  • snopp i maten
  • att folk skriver nostalgi överallt, vet dom ens va de betydeR? inte jag liksom
  • katter som är feta (benke)
  • stryka
  • fisk
  • pms
  • blod
  • ärrrr
  • poker på internet som man förlorar
  • att ja vill va mörkhårig
  • killemanjaro
  • att jag inte fick någon leverpastej till frukost
  • agge dräggla på min tutte
  • fula tjejer som tror dom e snygga
  • idol erik (bööööööööööögjävel)
  • emos usch fyfan
  • folk som är allämt fega
  • den som ljuger ska styckas
  • hugg hugg huggggg

vad är bra?

  1. fridas låt, fittafittahej fittafittahej, du e helt okej
  2. saknar marre
  3. homofiler





Kommentarer
Postat av: evelina

hahahaa du är så knäääpppppp <3

2010-01-06 @ 23:20:41
URL: http://lyktberg.blogg.se/
Postat av: marielle

saknar dig med hanna, ses imorgon<3

2010-01-06 @ 23:32:41

lägg en fet

namn:
kom ihåg mig

bloggadress:

skiv tills du får kramp:

tack för den