FACKTARD

jag måste säga att helgen har varit super skööön, i fredags chillade jag sönder trotts min rastlöshet så vart de bara oth och god mat, alone.. kan va skönt de med ibland. på lördagen så hade jag jävligt kul med fille sebbe och lina, tack för de, sköna vi är. idag så har jag varit på promenad med enzo och sebbe, enzo försvann i snön men de e är en annan sak, nu har jag nyss varit på fotbollsmöte och gissa vem som va där? friiiiiiiiiiidaaaaaaaaaaaaaaa, love you män!! fan va nice kramade sönder, ni ska ba veta hur skönt de va, de nästan första hon slängde ur sig va, keeeeeeeeeeeeeebab snart, onsdaggggg, jag kunde bara tacka o ta emot och vara glad för hennes skull som äntligen kan vara sig själv och äta<3 haha nu ska ja äta mina fucking cheeseballs för mensen tar över, mer villl ni inte veta så tjoooooooooooooooooooooooooooooooooooo bre


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha nu är jag tillbaka och du behöver inte känna dig ensam mer igen. nnu är det du och jag igen! och kebab på onsdag och jag bara längtar.<3

2010-01-31 @ 20:28:24
URL: http://fridamatildajosefine.blogg.se/
Postat av: kungen

hahaha du är ju för söt

2010-01-31 @ 21:03:20
URL: http://kkjellberg.blogg.se/
Postat av: linaaaaaa

pussssss hanna <3

2010-02-01 @ 10:19:26

lägg en fet

namn:
kom ihåg mig

bloggadress:

skiv tills du får kramp:

tack för den