DE DÄR ROLIGA

jag tänker på dom personer som underhåller mig, det är fan marre hon är ju one of a kind så att säga. eller den gladhet som jag kännde när jag läste om antas ödla som ja inte minns vad den heter, hhahaha men det va så jävla kul! jaja frida underhåller en genom att bara prata såattte...

nu ska jag hoppa in i duschen och duscha(?) heh.. sen ska jag lägga mig och kolla på filmen CARRIE, boken som vi läser i skolan fattar ju inte ett jävla ord så de e ju ett rätt schysst hjälpmedel.. tyckte ialf karin som tvingar mig på stödet o grejer. jaja i morgon så äre skola till halv4 sen ska jag o min man till mormor och fixa hennes data som hon tjatar om, sen blire chill kvälll hos min älskkkkkkling, jag ska fan ha godis.. yeeee
 
simmma lugnt
natttinattti


Kommentarer
Postat av: linda

aa sant, jag e ju rätt så tråkig såatttte

2010-01-07 @ 23:45:26

lägg en fet

namn:
kom ihåg mig

bloggadress:

skiv tills du får kramp:

tack för den