2 0 0 9

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 
 Ja men jag gjorde ju de 
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Ja hade inga
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nix
4. Dog någon som stod dig nära?
nix
5. Vilka länder besökte du?
inget</3
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
pengar sol och lite mer bara leva 
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
vet inte
8. Vad var din största framgång 2009?
blir bara snäppet skönare var dag
9. Största misstaget?
att jag gjorde av med mina lönepengar på kläder och mat, endast
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
mitt knä är ju alltid cp så de kan man väl säga
11. Bästa köpet?
alla kläder ändå, haha
12. Vad spenderade du mest pengar på?
MAT
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
mina vänninor och min man
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
wheeeen love takes over, sexy bitch, o barapapapapapapa
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
gladree förmodar jag
16. Vad önskar du att du gjort mer?
åkt utomlands
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
funderat
18. Blev du kär i år? 
bara yttligare
19. Favoritprogram på TV?
scrubs one tree hill paradise 2/1 män
20. Bästa boken du läste i år?
hm katalogen<3
21. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
jaa
22. Något du önskade dig men inte fick?
tror inte det...
23. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
åkte till göteborg, gothia cup
24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
små saker
25. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
allhannie
26. Vad fick dig att må bra?
linda frida marre sebastian  alla vännerosvvvvvvvvvvv
27. Vilken kändis var du mest sugen på?
robert gustavsson
28. Vem saknade du? 
marre tror jag 
29. De bästa nya människorna du träffade?
michis hanna bla
30. Planer för 2010?
jag ska fan jobba, plugga få sebastian att ta körkort o börja jobba o fixa lägenhet
åka utomlandssss två gånger yoo


Kommentarer

lägg en fet

namn:
kom ihåg mig

bloggadress:

skiv tills du får kramp:

tack för den