MIN MORMOR E SÅ SÖT!

idag så käkade mormor och jag ming till lurre. det va fettt nice. sen bestämdes det att hon skulle komma till oss nu på kvällen och äta middag mysigt värrre. och så är det så att min kära mor köpte en skinnjacka här om dagen en sånn där som en själv vill ha, ja ni fattar. så jag bestämmde mig för att ja också skulle ha en ny så det vart en fett snygg från hm divided. så då frågar mormor om hon kan få min gamla som jag köpte i sommras, så tro de eller ej mormor köpte min gamla skinnjacka för 200 riksdaler! haha söta vi tre med varsin svart skinnjacka, emo family! men som sagt, skinnjackan satt skit snyggt påna och hon är ju faktist jävligt flashig, loveuuuu

Kommentarer
Postat av: Jenslinnea

This This Guestbook is professional and to the point. Very interesting GuestBook.

2011-02-19 @ 13:15:21
URL: http://jenslinnea.blog16.com

lägg en fet

namn:
kom ihåg mig

bloggadress:

skiv tills du får kramp:

tack för den