KUKAR UR

jag är arg, jag är otroligt arg, irriterad, kukigt sur. jag är inte arg på någon utan en speciell situation. jag är typ argare är själva fest fixarn. ja så är det, för att jag bara pissar, hade jag fixat så mina päron stack till sthlm , fixat käk och bål osv till massa så drar man inte, inte när man fått inbjudan utav någon, vissa kanske inte kände varandra speciellt bra eller den som höll i de men de fanns dom som gjorde de och dom drog också. jag siktar inte en pistol mot någon nu men hade det varit jag hade jag varit jävligt ledsen, tänk er själva o stå kvar där själv med två killar när festen typ börjat? aja alla gjorde väl precis som dom ville, det va de som va grejen och det är klart att den som höll i de känner sig jävligt tråkig, utnyttjad, förfestad, fucked in the face. men sånt är livet? jag kom hem halv3 ensam i taxi, hoppas ni andra hade kul. nu har jag berättat och förmodligen kommer de kännas lite bättre, men jag skulle kunna åka vasa loppet just nu och vinna och jag skulle kunna börja i boxning och slå ner en äckligfet gubbe med en box och jag vill ut o skrika och kissa i snön och kasta på fula hundar och pedofiler. kan inte formulera mig bättre än så, men som sagt, de är mina egna ord och de står jag för, jag pekar inte ut någon som ni ser utan jag tänker bara utifrån mitt eget perspektiv och att linda kanske kännde så. fråån de ena till det andra så hade jag jävligt roligt så länge de varade för de blir de man gör de till, sen att andra redan innan bestämmt sig för att det skulle vara sjukt mkt roligare hos någon annan är en annan femma. så kyss och smek mina ... fiskar?


det här kommer förmodligen bli årets längsta inlägg, men jag orkar inte skriva fler än ett så att nu bär det av.. imorgon är det skola och är man inställd på de? nej det är man inte för skolan är fittig. och jag gillar inte att spela fotboll så är det med det och mitt knä mår inte så bra så vad gör jag? vet inte
idag så vaknade jag upp hos den bästa personen i hela världen, vi låg kvar länge i sängen och sen blev de en dusch för man får inte lukta usch för de e flashigt, för vi tog en prommis till billy boys där vi slaffsa i oss en kebabtallrick och en kycklingtallrick va feta vi eeeee. efter det gick vi hem igen och jag somna lite i hans knä. sedan kom min far och hämtade mig så vi drog o handlade feta maten med pommes bearnesås och kött.. när jag kom hem fanns de cheeseballs och godis och cola i mänger, vafan vill ni göda mig elleR? aja avslutning på lovet kan man säga.. orkar inte skriva så mkt mer än att jag har världens bästa pojkvän och ingen kan göra de bättre än vi, fan vad jag älskar min man

DU ÄR VECKANS BABE ALLA VECKOR OM ÅRET





Kommentarer
Postat av: Ew

Diggar dig och dina naglar, just därför har jag härmats nu! Kram då och ganska fint skrivet

2010-03-01 @ 00:38:55
URL: http://elinwahlstrom.blogg.se/
Postat av: linda

helt rätt hanna, håller med diiiiiiiiiiiiiiiiiig!

2010-03-01 @ 10:38:31

lägg en fet

namn:
kom ihåg mig

bloggadress:

skiv tills du får kramp:

tack för den