JAG SÄGER BARA, JASON DERULOOOOO

han är kung, han är min kung. sätt på vilken låt du vill jag lovar att den är bra, finns ingen låt som är dålig. du är min gud, du ger mina öron orgasm och du hjälper mig att klara av mina jobbiga dagar, baaa såruuvet.

nu till något helt annat! jag är så jävla glad! hahah asså älskar allt idag till och med min mammas äckliga broccoligratäng(som matförgiftade mig och frida, tack morsaaaaann). frida är jesus och jag ringde nyss carro och hon sa att frida och jag skulle ringa henne i morgon när vi var nakna.. hahaha vakna.. men men som sagt , jag säger som alla andra att man ska "börja sitt nya liv till beachen 10" började bra där med broccoligratängen och slutade med en skål cheeseballs och cola. det går ju inte att säga nej när mamma frågar om man vill ha?
imorgon så ska jag handla fett med kläder! la undan 5plagg och en väska på hm idag och 3 saker på monki, hihihihihiih. shit flippar
nu bjuder jag på de som bara frida och jag kan, så njut och få orgasm allesammans,
NOT
fick faktist skrattanfall

 







hhaaha





vet att du ler


Kommentarer

lägg en fet

namn:
kom ihåg mig

bloggadress:

skiv tills du får kramp:

tack för den