jag orkar inte, i'm serious

jag ska ta tag i mig själv, för jag känner inte igen mig själv, inte någonstans. det är någonting som måste förändras för att jag ska bli nöjd för jag är tydligen aldrig nöjd. jag vill ha allt och inget på samma gång, det är en lite svår kombination ska jag tala om för er. det är inte lätt när det är svårt.
det är inte lätt att va så tung. så nu blir det ändring på det här. man borde ju tycka om sig själv eller hur? aa skulle vara skönt faktiskt. nu ska jag bara gråta till oth och drömma om att jag får flytta till en lägenhet som bara är min, där jag ska bo ENSAM.
hejdå¨

aa för jag blir tyvärr inte roligare än såhär idag.
ni får hata mig men det blir bättre i morgon.


Kommentarer

lägg en fet

namn:
kom ihåg mig

bloggadress:

skiv tills du får kramp:

tack för den