i go, bom bom bom

sitter här just nu chillar till max, bästa sällskapet, 1 samhäll uppgift, 2 svenska uppgifter, 3 idrottspsykologi uppgifter, och 1 bild uppgift. kram på dom.

men men mamma och jag är hemma själva för pappa är någonstans, typ malmö. och ellen kom nyss hem förresten, men hon räknas inte för hon är ändå bara på sitt rum. nu ska jag plugga lite till sen duscha sen... aa du vet. oth va annars liksom!


åh, mitt hår.
tänkte bara tillägga att det är väldigt roligt med så många nya läsare! haha låter som om jag har skit många, men det är mycket för mig! men fortsätt kolla och säg till om jag ska göra någonting bättre för er. hehe

Kommentarer
Postat av: Anna

Saknar du ditt ljusa hår? Har du färgat eller tonat?

Vart har du köpt örhängena på bilden? ;-)

2010-12-15 @ 15:21:36

lägg en fet

namn:
kom ihåg mig

bloggadress:

skiv tills du får kramp:

tack för den