haha marielle är sjuk i huvudet

detta skrev hon  i sin blogg i december 2008. jag försår er om ni inte kommer att fatta vad de står för de gör inte jag heller. hon är bara störd, och jag tycker att det är roligt tyvärr.

Det är vad jag har att rekomendera denna dag. Sen så nu stör jag mig på människor som som i detta fall bara finns. Fruktansvärt jobbigt, en kille som den endast kan vara åt höger på,oavsett. Näsan lika röd som hanna efter solning och en attityd som får mig att gå i golvet. Du tror du är så jävla bra va?! Det verkar öven ni tro, på ONOFF hittar ni tv apparater för eran plånbok som ni kan kolla på.  Dumpa tjejen och sattsa på mig istället.. Jag smider minsan planer för att det här ska gå ihop.  Du vaknar snart upp en dag och inser att det är mig du saknar :) puss.
Hon är den coolaste katten, hatar 800 kilo sminkisar, klackisar i skolan och pissar på fullkornspasta. Ni vet alla vem som leder hopp tävligen dessa jul tider. Om ändå rullstolar lockat lite. Jag gillar dig. Tror jag ska börja dra mig tillbaka nu. Imorgon känner jag hur flödet kommer ligga o gno och huvudet kommer vaa fullt med grejjer.Sov

haha insane

Kommentarer

lägg en fet

namn:
kom ihåg mig

bloggadress:

skiv tills du får kramp:

tack för den