fail fail FAIL

vad hände med sommaren, den "underbara", "långa", "soliga", "roliga" SOMMAREN. elller vänta nu, har det ens varit sommar? :S... nej?! ...ne men va fan har jag gjort? inget, eller jag minns inte ens. man säger alltid innan, ååh det ska bli den bästa sommaren.. hell no. hade mina mysiga stunder i spanien och göteborg, stopp. om exakt 6 dagar börjar den gamla vanan, med samma rutiner och samma gamla äckliga skolmat. sen är det slut föralltid vilket jag egentligen inte vill. jag vill fan inte bli stor, jag vill inte jobba. spyr bara jag tänker på det. och vad vill jag ens bli när jag blir stor?  - vet inte.  

det här var/är mitt sista sommarlov och jag
kommer aldrig att få uppleva det igen. fan fan fan


Kommentarer

lägg en fet

namn:
kom ihåg mig

bloggadress:

skiv tills du får kramp:

tack för den