JA MEN SÅ KAN DE JU OCKSÅ GÅ

har tråkigt, inge plugg just nu, kan bara hoppas på att naturkunskapen gick som den skulle idag, vilket jag tror, känndes nice just då ialla fall! om ett tag är de träning, men först ska jag äta spagetti och köttfärsås, pappas köttfärsås är skapligt god alltså. det är himlen jämfört med skolan i alla fall. efter träningen åker jag hem till min älskling och sover.. kan ju va mysigt.
i morgon ska jag nog vara med på träningen i skolan, om inte jag blir förbannad och går av, så kan det ju också vara.
idag var marre cp i skolan, katti marre.
bara så alla vet så är marre katolik, fast hon vill helst bli kallad kattiemarre, enligt hon själv. men men.
en sak som är värd att nämna är att jag snackade om att snoret rinner inne i tunahallen för att det är så kallt och sen snubblade jag på fotbollen så snoret flög ut, hahaha, då sa marre att det hade hänt en gång för henne också, när hon gick på lundyskolan och när hon lekte med dräggelungen ANWAR.. det var först efter det som ludwig tappade lusten för henne.. tror hon ..

ciao


Kommentarer
Postat av: katttiee

hahahh, imorgon så bånkar vi bäver

2009-10-22 @ 20:32:22

lägg en fet

namn:
kom ihåg mig

bloggadress:

skiv tills du får kramp:

tack för den