FÖR VI BATTLAR VARANN

jodå, kan varit så att jag vann på dans igår, emot kallle. så gåre.
jaja, det va roligt igår och det satt fint med mc donalds på natten där.
tror att robert slog rekord i att äta 4 cheeseburgare på mindre än 5sek för det kan inte ha varit en längre stund som jag vände mig om.
trevligt vare i allafall och jag hopppas att det inte vart allt för mycket knas med huset.
bubbelbadet var ju rätt så maxat.
hem till sebastian kom vi runt 3 och vi slocknade direkt
vaknade upp i morse hos min man, då som skulle upp halv9 och hjälpa  ånis syrra att flytta HAHA synd säger jag bara, själv låg jag kvar i sängen tills halv2 kan ju va skönt det med:)
jaja nu väntar jag på käk och sen ska jag och frida göra staden osäker.
hahahah eller
simmma lugnt bror

Kommentarer

lägg en fet

namn:
kom ihåg mig

bloggadress:

skiv tills du får kramp:

tack för den