DET VAE KUL SÅ LÄNGE DE...

haha jaja bais in the vagina som elin brukar säga. fatta inte varför de vart som de vart, haha vet inte vad jag höll på med där ett tag. men men huset var inte som de skulle och inte jag heller för den delen. frida började gråta för en sak som var rätt så larvig, gumman ja måste ta tillbaka mitt utlåtande om att du var smart... sorry.
jaja ber om ursäkt för de tidiga iväg skicket men men piss i badrummet e inte så trevlig vaaa, inte när en tavla går sönder och alla spyr heller så. men men sånt man får taa ju! fett nojjig var jag ialf för att jag e bög. men dom flesta älskar mig ändå, kul var den ändå efter att jag damsugit i 2 timmar både uppe och nere, så finner jag ett par converse skor som står kvar, i typ storlek 41, ja ba vafan de var väl någon som gick barfota synd för den. jaja sebastian gick sedan upp för att hämta något, då rör de sig i sängen, vem ligger där om inte bonna? helt lost..
sebastian : hahaha va fan gör du här?
bonnna: ska jag inte va här eller? vart är jag :(
hahahahaha lite kul vare allt,  jag som damsugit i rummet o slängt saker på sängen, inte vaknade han inte, och såg han gjorde jag ju inte. inrullad i mitt tjocka duntäcke. haaha.
ofta ingen märkte att han va borta, synd.
aja efter många om och men, eller moppade golv och damsugna salar så att säga, satt det fint med pommes, fläskfile och b-sås när mor och far kom hem.
ciao bror

Kommentarer

lägg en fet

namn:
kom ihåg mig

bloggadress:

skiv tills du får kramp:

tack för den