MUSIC MEASTRO(?)

äsch jag skiter i bilden på skorna orkar inte leta..
men jag ska berätta om en sak som jag ska göra de e att designa min egen tröja.. ni ska allt få se, ni har ingen aning mina vänner, ingen aning! de kommer bli en hit!

om ni vill ha new fresh music så varsegod, you're welcome..

rihanna - wait your turn
baby bash ft pitbull - outta control
chillin' ft lady gaga - wale
kanye west, lil wayne & eminem - drake-forever
keri hilson ft r.kelly - number one sex
pleasure P - under
timbland ft justin timberlake - carry out
uscher vs jamelia & black eyed peas - yeah shut up superstar (remix)
jay z - history
timbland ft nelly furtado - morning after dark <3<3

nja lite och ladda hem ialf!


jaja i morgon så ska jag hem till sebastian efter skolan, där jag först plugga! duktig... sen så får vi se vad som hittas på! i helgen ska jag träffa frida och linda punkt slut.
jag tror att kvällen börjar dra sig, och ögonen för den delen!
såatte GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Anonym

uuuu me like låtarna punani

2009-11-04 @ 18:14:25
URL: http://mirandaroz.blogg
Postat av: Anonym

klart du gör kurdigirl=D miss you

2009-11-04 @ 20:42:16
URL: http://kkjellberg,blogg.se

lägg en fet

namn:
kom ihåg mig

bloggadress:

skiv tills du får kramp:

tack för den