GO GIRL

ja men glömde ju faktist säga att jag mublerat om mitt rum, kanske för 2868345376 gången den här månaden men nu är jag faktist nöjd! såatte det vart lite mys med ljus och sånt, ensam men vad gör det..
idag i skolan såg jag en tjej som hade skit fina skor, antas vän, så var tvungen att fråga vart hon köpt dom.. så åkte och köpte lika dana:( hahahhahahahha.. skäms lite faktist, men vafan precis sånna som jag vill ha typ.. sorry jag är faktist en härmapa just nu:(.. men men bais in my vagina så att säga..
men men efter det åkte vi och köpte pizza jag mamma och ellen alltså som också köpte skor, mamma va skit glad att alla hade hittat nya stövlar.. kanske kommer bild mjauuu

måste ju även nämna att jag tror att vår lilla katt asta lider av damp, sorligt men sant.. men egentligen så har ju alla ungar de så varför skulle inte hon få ha de, hon kanske blir lite mindre vild med åren, som mormor typ.

lite söt, puss

Kommentarer

lägg en fet

namn:
kom ihåg mig

bloggadress:

skiv tills du får kramp:

tack för den