PUCKOBARN



ni vill säkert veta vad jag gjort idag :) och det ska ni få vet också idag sooolat på balkongen, och fick jag någon färg då? ne de fick ja inte, men men, åkte till tunapark med linda och frida(L) åh mina vänner. puss aja..
köpte ett par skor, två par shorts och en klocka! o vad hände då? jo pengarna som igår låg i sparbössan e slut. FAIL, och om ni vill veta så är klockan jävligt flaschig och förmodligen kommer jag sälja den.. så var med när ja lägger ut bild och bud på den mina vänner!


efter tunap stack vi till corner och köpte 3 STORA dippar och sen for vi hem till frida, eller jag vet inte om frida for så mycket, men ialf jag och linda. monkan hade grillat hamburgare och friterat pommes, och frågar om vi vill komma och äta, och säger man nej då? ne det gör  man inte, så de satt fint med corner hamburgare! vi e smarta vi, dippen<3
efter det spelade vi minigolf med kallas whalis och johan gick väl sisordär kom 3:a! ska väl nämna att frida kom 4.a annars kommer väl hon kommentera som ett djur och upplysa eer andra om de :) efter det drog vi till fridis skulle kolla film, men de vart inge vi åt glass istället, sen skjussade whalis hem kallas och johan till han själv o hämtade sedan oss för vi ville åka caaaaaaaaaaaaab jippie fett fräsch bil de där, nästan så man blir upphetsad alltså! ne men...  efter de åkte vi hem till han och kollade amarican pie, älskar dom filmerna puss på dem!
frida jag och linda lunkade dansade hoppade... sedan hemmåt! love you guys!


linda åker till peaaaaaaaaaaaaaaace and love på onsdag och carro till
kallie på torsdag. kvar står jag o frida som vanligt, fan, menmen gillar dig frida

Kommentarer

lägg en fet

namn:
kom ihåg mig

bloggadress:

skiv tills du får kramp:

tack för den