NÅGRA VARMA RADER

jag känner att jag måste skriva ner ett par varma rader nu såhär på kvällskvisten. ligger i min säng och fingrarna vill till touchplattan och dra muspekaren längst till vänster av fönstrerna som e uppe för att trycka upp mitt kära VLC och även mycket kära OC. men det finns en sak som helt enkelt hindrar mig från att göra dettta. jag måste skriva hatblogg, jag måste, annars kan ja inte sova inatt. är trött på dem som skaffar blogg och tro sig vara någon annan, än vad man är i verkligheten så att säga..  jappp det var väl om blogg.se
MEN det är så att jag är så trött på små tjejer som inte vet vad liv är, så jävla trött på dom som skriver på var ända bild på bdb (<3) "vad tycker ni om mig lägg en mening" eller "skriv vad ni tycker bäst om hos mig annars dör ja inom 32timmar" eller "maja är.. maja har.." osv, har även lagt märke till en jobbig ruta uppe i högra hörnet på BDB... att de finns bilder man kan lägga in där, "VILL DU SYNAS HÄR".. om ni hajjar va jag menar .. shit.. tjejer som vill visa upp sin puschade tuttar som inte finns och brunkrämsränder.. är trött på de, är trött på att gå in och skriva en skön kommentar på någon med bajsrand på hakan.. vafan lägg av skaffa ett liv istället, visst kicks lär ju tjäna en hel del på er, men tänk på oss runt om er, vi skäms, okej, I'm imberesst.. dääääm gurl


Kommentarer

lägg en fet

namn:
kom ihåg mig

bloggadress:

skiv tills du får kramp:

tack för den