JOBB

jaa, som sagt jag har jobbat mån tis tors fre lör... nu är det bara söndag kvar av denna vecka och gissa om de e skönt, joooo skapligt.. linda e på den där skiten peace and love i borlänge, och vi här hemma vet i någonting om vad som händer och fötter där borta. man hörde ju en massa skit, lite skraj blir man ju allt, faktsit.


jag förstår inte vad folk gör för att andra ska läsa och skriva i ens blogg. jag var nyss inne på någon jag inte minns namnet på som hade minst 40 kommentarer på varje inlägg även fast den kanske bara skrev, idag var jag ute och gick. sen åkte jag hem och kollade på bamse..
alllllaahh baa:
ååh va skönt skulle med vilja ut och gå,
ååh den filmen e så j*vla bra!
varför förtjänar dem kommentarer och inte jag?
de e frågan

hahahaha förresten alla som skriver ord som j*vla, eller f*n, är iddis allihopa!
fyfan va fult hhaha

Kommentarer

lägg en fet

namn:
kom ihåg mig

bloggadress:

skiv tills du får kramp:

tack för den