SÅ MYCKET, SÅ LITE TID

allt för mycket har hänt på så lite tid, alldeles för mycket,
just nu orkar jag inte skriva så mycket.. det ända som är värt att nämna är väl..

vila i frid victoria..
vila i frid findus
kämpa på morfar
kämpa på doris

alldeles för många går och drar på tanken, varför, jag förstår er mina vänner, men kan inget göra.. känner mig hjälplös och skapligt lost, förstår då hur tomma ni är eller hur tomma ni känner er.. vet egentligen inte vad jag vill få fram, men för er alla som sörjer så ger jag en tanke åt er, varje dag, ni andra elinosv.. min knalli, står bakom dig och er hela tiden.
we are the world


Kommentarer
Postat av: elin

<3

2009-07-31 @ 01:23:42
URL: http://elinwahlstrom.blogg.se/
Postat av: LINDA

skriv nåtttt nyttttttttt nu dåååå!

2009-08-10 @ 10:34:19

lägg en fet

namn:
kom ihåg mig

bloggadress:

skiv tills du får kramp:

tack för den