MÅSTE DELA MED MIG AV MIN GLÄDJE

för det e så att, ni vet hur känslan är, när man får  den godaste maten, och de bara saftas i munnen? sen är man sjuk, och man han absolut inga smaklökar alls, man kan äta men de känns som man äter på ingenting, jaa så har jag nu levt i 3dagar, men nu allesammans kan ja äta och känna den underbara smaken, så de jag vill säga är att smak e jävligt bra,vad gör man med livet annars, smak e bäst så att säga :)
kram påde


where did i go wrong, i lost a friend


saknar dig, varje dag
ägnar en tanke åt dig varje dag, men idag så tänker jag på dig hela tiden. 2år sen.
du är bäst

Kommentarer
Postat av: marielle

gråter typ..

2009-07-11 @ 12:41:06
Postat av: Anonym

dårå:(?

2009-07-11 @ 12:43:49
URL: http://kkjellberg.blogg.se/
Postat av: Ididita - blondinen med kameran

Sv. Ifall du inte förstog det så var det min kompis som skrev inlägget och han är kille så ;p

2009-07-11 @ 16:01:54
URL: http://ididita.blogg.se/

lägg en fet

namn:
kom ihåg mig

bloggadress:

skiv tills du får kramp:

tack för den