HANNA HANNA MICHIS MARRE FRIDA LINDA

japp det var så det var igår, kan ju säga att jag tyckte att det var mycket trevligt! jävligt roligt :) det måste göras om, + en myskväll på lovet med film hos någon! kvällen slutade hos sebastian igår vid halv4 tiden.. vi gjorde köttbullar och makaroner när vi kom hem.. aja nu sitter jag här hemma hos honom och ska vara här hela dagen och natten, det kommer bjudas på skit godmat, chips dipp cola och min efterlänngtade mintchocklad<3 SMILE...
gårdagen:
-jag dööööper dig till BK SPORT!!

sen tänkte jag skriva om vad marre sa när ingen i rummet fatta.. typ om hennes dröm.. men sen kom jag på att jag fattade ju inte va hon sa så då kan jag ju inte skriva om det. hahaha
aja nu ska jag kolllla på film

PEACE MY LOVERS

Kommentarer
Postat av: Zlatan

´låter myss med myskväll (a.

2009-12-20 @ 20:24:42
URL: http://hellqvistmichaela.blogg.se/
Postat av: fredrik ljungberg

det låter väldigt mysigt med mys, måste ta det snart!

2009-12-21 @ 13:10:05
URL: http://fridamatildajosefine.blogg.se/

lägg en fet

namn:
kom ihåg mig

bloggadress:

skiv tills du får kramp:

tack för den