du är min hjälte för du vågar vara rak

kom precis hem ifrån guif matchen, dom var riktigt bra och dem vann.. idag har vi varit i stockholm på museum.. det var väl lite sådär långtråkigt, det man såg fram emot var att få dra o käka någonstans men vi fick bara 30min lunch... hm lite stört, vi står på djurgårn bland höghus o grejjer, o ska själva leta efter matställe på 30 min och hinna beställa och äta och få plats.. men men vissa kom 15 min försent och vissa 30 min.. som tur var kom vi på att marre har gps på sin mobil så närmaste mc donalds var funnet!
jaja. sitter och tittar på house of wax, visste inte att chad micheal murray var med i den, men det kan ju bero på att jag inte sätt det förut. haha
ne nu ska jag duscha sen ska jag sova som fan.
happppy


Kommentarer

lägg en fet

namn:
kom ihåg mig

bloggadress:

skiv tills du får kramp:

tack för den