WORK

har jobbbbat 08.45 till 18.00 idag, i morgon väntar precis samma tid, eller nästan, haha ska till sjukgymnasten 10, efter de bar de av till jobbet :) känner press på mig att ja måste tjäna pengar! skolan börjar som två dagar, asså vadå skola? haha shit har ingen koll alls... jobbet har dagit upp mitt sommarlov, eller sommarlov o sommarlov, känns inte som att jag har haft mitt än, fyyyyyyyyyyyyyyy, men men ett skol år med stora förväntningar tar snart sin början, lite bra känns de. samtidigt som de känns konstigt? men men mycket äckligt pluggande tillsammans med ett gäng sköna bönor, kan nog ändå inte bli bättre...


btw JAG har lagat mat idag hos familjen lundberg. japp såatte, jag var mästerkock a la svea plan!
mycket applåder fick man.

Kommentarer

lägg en fet

namn:
kom ihåg mig

bloggadress:

skiv tills du får kramp:

tack för den