AND I THINK TO MYSELF


jag va nyss nere o knallade på stan med min man.  mysigt, så bra att han finns, bara så ni vet :)

igår var jag med frida och linda, gillart, mina bästa. drog ut på kvällen, de va ju lite sådär, memen nästa helg kan de bli rätt så maxat faktist. man kan ju alltid hoppas, och appropå de så får vi hoppas attt min farfar blir bra! tänker på dig!

det är rätt så konstigt men på ett sett helt naturligt att grejer som man inte räknar med dyker upp från olika håll och vinklar, man snubblar över dem helt enkelt. folk kan försvinna ur ens liv utan att man inte hinner blinka. men det ända jag vet att jag och min familj e rätt så starka så vi kommer att klara det här, de lilla vi har kvar. världens bästa mamma&pappa, syster, och mormor stopppp.


det vart den här idag tillsammans med en t-shirt från åhlens

piiz


Kommentarer
Postat av: juliasbullar.blogg.se

åh jag vill också ha en sån, såååås nygg :*

2009-04-28 @ 20:43:55
URL: http://juliasbullar.blogg.se/
Postat av: Anonym

visst är den:)

2009-04-28 @ 21:26:55
URL: http://kkjellberg.blogg.se/

lägg en fet

namn:
kom ihåg mig

bloggadress:

skiv tills du får kramp:

tack för den